|
||||||||||
| PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | |||||||||
| SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD | |||||||||
java.lang.Object | +--TexturLaster
Program: BildeBok
File: TexturLaster.java
Description: klasse som laster alle texturene
Author: Kenneth Stigen - kenneths@frodo.hiof.no
Environment: Windows - gl4java
Notes: Dette er en del av prosjektet i grafisk databehandling V2002
| Constructor Summary | |
TexturLaster(gl4java.awt.GLCanvas parent)
Constructor |
|
| Method Summary | |
void |
bind(int nr)
bind |
void |
LoadTextures(java.lang.String[] files)
LoadTextures |
| Methods inherited from class java.lang.Object |
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait |
| Constructor Detail |
public TexturLaster(gl4java.awt.GLCanvas parent)
parent - Forelderen til dette objektet, som er et GLCanvas
Constructoren initialiserer dette objektets egne gl og glu objekter
I tillegg initialiserer den myParent objektet.| Method Detail |
public void bind(int nr)
nr - Hvilket bilde i arrayen med bilder som skal være aktivt nå.
Metoden binder teksturen på den spesifiserte plassen.public void LoadTextures(java.lang.String[] files)
files - Arrayen med filnavn som skal lastes
Metoden laster inn alle texturene i files, og setter
standard textur-egenskaper på dem.
|
||||||||||
| PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | |||||||||
| SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD | |||||||||