Prosjektskjema


Prosjekttittel: Spill for Eurosko
Organisasjon/Bedrift: 984993366 - Netron 2.0 AS
Kontaktperson(er): Simen Apenes
Prosjektbeskrivelse: iPad og iPhone spill for Eurosko og merkevaren "yyy". Aktiviteten skal bygge en merkevare for barn og unge mellom 2-6 år.

Spillet skal integrere produkter (sko) og helst kunne endres til de ulike årstidene. Sommer, høst, vinter og vår. Eks. Ski om vinteren, vannsport om på sommeren, løvsanking om høst osv

Aktiviteten skal ikke knyttes opp til et spesielt produkt.

Hva gjør denne oppgaven nyttig/interessant? Kunskap om interaksjonsdesign og spillbarhet. Muligheten til å jobbe direkte med et stort konsern som strekker seg utenfor Norges grenser. Et godt referanseprosjekt.
Evt. krav til studentenes forkunnskaper: Ha kunnskap om programmering for iPad, iPhone, iPod Touch evt. Android.
Evt. krav til spesielt utstyr (hardware/software): iPad, iPhone,iPod Touch og evt Android
Annet: Grafikk kan om ønskelig leveres ferdig fra Netron etter spesifikasjoner fra eleven(e) eller utformes av elevene selv. Ved sistnevnte må all grafikk godkjennes av Netron og oppdragsgiver.

Eurosko blir oppdragsgiver, mens Netron vil være prosjektleder og prosjektansvarlig.

Iløpet av prosjektet vil vi gjøre 2 til 3 workshops sammen med studentene hvor vi metodisk går til verks og sammen finner ut hva som skal lages basert på prosjektbeskrivelsen.

Vi krever at studenten(e) er ambesiøse og læringsvillige. Til gjengjeld vil Netron være aktive samarbeidspartnere og stå til disposisjon for å svare på spørsmål og dele av sin kunskap og erfaringer.

 
 
 

Tilbake til valglisten