Prosjekttittel: |
Smarte og virkningsfulle presentasjoner
Fullstendig tittel:> Hvordan utarbeide smarte og virkningsfulle presentasjoner |
Organisasjon/Bedrift: | Odin media AS |
Kontaktperson(er): | Stina Johansen mob: 916 50 603 |
Prosjektbeskrivelse: |
Analyser
|
Hva gjør denne oppgaven nyttig/interessant? |
Vi i Odin media er i gang med å utarbeide en del produkter som en del av de kommunikasjonstjenestene vi levere til våre kunder.
I den sammenheng har vi identifisert flere områder vi jobber med som vi ønsker å avgrensen og klargjøre for salg.
Presentasjoner er et av områdene vi har sett nytten av å skille ut. For å kunne selge Presentasjoner må vi å gjøre et grundig forarbeid med å definere og beskrive mulighetene samtidig som vi ønsker å bli enda bedre på å lage gode og kreative løsninger for våre kunder. Dette handler om B2B kommunikasjon, fra store konsern og deres presentasjoner overfor eks. investorer og egne ansatte til overbevisende salgs- og konseptpresentasjoner. Målet er at presentasjonene skal overbevise mottakeren om et budskap. Hvorfor vil dette være interessant for studentene? Dette er en oppgave som er godt avgrenset samtidig som den tar for seg hele prosessen (ref. prosjektbeskrivelsen). Den er kreativ samtidig som det forventes bruk av anerkjente metoder og vurdering av nye verktøy. |
Evt. krav til studentenes forkunnskaper: | |
Evt. krav til spesielt utstyr (hardware/software): | |
Annet: |
Denne oppgaven er skaffet av student Håkon Ørum Jonassen
|